Duygularını biraz olsun ortaya çıkarttıysam grubumla ne mutlu bize :)) solistiniz duygusuz söylemiş demişsin açıkcası baya güldük çünki bu yorum karşısında herkesin gözleri doldu ve ayakta alkışladılar sense duygu yok demişsin gene teşekkürler her türlü eleştiriye açığım :) iyi dileklerin için de ayriyeten teşekkürler....
İmza Grup SAHRA