g*tten yok edilen genreler yerine yine g*tten ürettiğim yeni genre olan "roraruka" dinlemek isterdim. elektro harplı güzel müziktir, neo classic sevenler yanaşsın. kara metal sevenler beri dursun..
bu arada asteriks(*) ne kadar çilekeş bir karaktermiş kardeşim..bütün sansürlerimi onunla yapıyorum. darülacize sahip çıksın.