Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

dünyada metal ve rock olmasaydı ne tür dinlerdiniz!? metal ve rockçılar?

  • paradigm_shift • 2 Haziran 2006 05:22 • #500301
    g*tten yok edilen genreler yerine yine g*tten ürettiğim yeni genre olan "roraruka" dinlemek isterdim. elektro harplı güzel müziktir, neo classic sevenler yanaşsın. kara metal sevenler beri dursun..

    bu arada asteriks(*) ne kadar çilekeş bir karaktermiş kardeşim..bütün sansürlerimi onunla yapıyorum. darülacize sahip çıksın.
Bu konunun tüm mesajları