Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

dünyada metal ve rock olmasaydı ne tür dinlerdiniz!? metal ve rockçılar?

  • josf_in • 1 Haziran 2006 23:12 • #500293
    sen ne diosan dorudur...
  • tolqing • 2 Haziran 2006 01:28 • #500296
    türk sanat müziği şimdide dinliyorum zevkle de rock olmasa sanırım jazz blues daha yoğun dinlerdim
  • JackSparrow • 2 Haziran 2006 03:02 • #500299
    Blues, country filan dilerdim..
  • niyeee • 2 Haziran 2006 03:07 • #500300
    türkü blues
  • paradigm_shift • 2 Haziran 2006 05:22 • #500301
    g*tten yok edilen genreler yerine yine g*tten ürettiğim yeni genre olan "roraruka" dinlemek isterdim. elektro harplı güzel müziktir, neo classic sevenler yanaşsın. kara metal sevenler beri dursun..

    bu arada asteriks(*) ne kadar çilekeş bir karaktermiş kardeşim..bütün sansürlerimi onunla yapıyorum. darülacize sahip çıksın.
  • EMG 85 • 2 Haziran 2006 12:33 • #500318
    Jazz ve Etnik Doğu Müziği
  • godless • 2 Haziran 2006 13:08 • #500324
    valla kesin klasik müzik dinlerdim.ÖZellikle Vivaldi olurdu heralde.
  • jubei • 2 Haziran 2006 13:21 • #500329
    ben de televizyonda en çok belgesel izliyorum..
  • grupmulanbu • 2 Haziran 2006 13:32 • #500333
    abi yaa..şu sınıflandırma olayını bırakalım..ne o öyle rakçı, metalci..çevresindeki özeneceği tayfanın dinlediği müzikten başka müziği dinlememekte ısrar eden kimselere müzik adına bi forum içersinde yer vermemek lazım..yani adlarının burda geçmesi onlara değer verdiğimizi gösterir :D di mi lan :D onları hayattan soyutlamalıyız :D(üfff...coştum valla)..abi şöyle de bişe varki..bende üzerime alınıyorum az çok..bende rak dinlerim..bede metal dinlerim..ama sallayıcı veya hurdacı değilim :D konuyu dağıtmadan söyliyim..eğer bu tarzlar olmasaydı ben klasik müzik dinlerdim..bi de türk sanat müziği dinlerdim..yine dinliyorum :D hemen bi şarkıyla bağlayalım..."şimdi uzaklardasın, gönül hicranla doldu, hiç ayrılamam derken, kavuşmak hayal oldu....sevda bahçelerinin, çiçekleri hep soldu, hiç ayrılamam derken, kavuşmak hayal oldu.."
  • G-han • 2 Haziran 2006 20:30 • #500370
    kesinlikle klacik müzik, wolfgang amadeus mozart , vivaldi falan , beğenerek dinliyorummm