-
sen ne diosan dorudur...
-
türk sanat müziği şimdide dinliyorum zevkle de rock olmasa sanırım jazz blues daha yoğun dinlerdim
-
Blues, country filan dilerdim..
-
türkü blues
-
g*tten yok edilen genreler yerine yine g*tten ürettiğim yeni genre olan "roraruka" dinlemek isterdim. elektro harplı güzel müziktir, neo classic sevenler yanaşsın. kara metal sevenler beri dursun..
bu arada asteriks(*) ne kadar çilekeş bir karaktermiş kardeşim..bütün sansürlerimi onunla yapıyorum. darülacize sahip çıksın.
-
Jazz ve Etnik Doğu Müziği
-
valla kesin klasik müzik dinlerdim.ÖZellikle Vivaldi olurdu heralde.
-
ben de televizyonda en çok belgesel izliyorum..
-
abi yaa..şu sınıflandırma olayını bırakalım..ne o öyle rakçı, metalci..çevresindeki özeneceği tayfanın dinlediği müzikten başka müziği dinlememekte ısrar eden kimselere müzik adına bi forum içersinde yer vermemek lazım..yani adlarının burda geçmesi onlara değer verdiğimizi gösterir :D di mi lan :D onları hayattan soyutlamalıyız :D(üfff...coştum valla)..abi şöyle de bişe varki..bende üzerime alınıyorum az çok..bende rak dinlerim..bede metal dinlerim..ama sallayıcı veya hurdacı değilim :D konuyu dağıtmadan söyliyim..eğer bu tarzlar olmasaydı ben klasik müzik dinlerdim..bi de türk sanat müziği dinlerdim..yine dinliyorum :D hemen bi şarkıyla bağlayalım..."şimdi uzaklardasın, gönül hicranla doldu, hiç ayrılamam derken, kavuşmak hayal oldu....sevda bahçelerinin, çiçekleri hep soldu, hiç ayrılamam derken, kavuşmak hayal oldu.."
-
kesinlikle klacik müzik, wolfgang amadeus mozart , vivaldi falan , beğenerek dinliyorummm