Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

dünyada metal ve rock olmasaydı ne tür dinlerdiniz!? metal ve rockçılar?

  • grupmulanbu • 2 Haziran 2006 13:32 • #500333
    abi yaa..şu sınıflandırma olayını bırakalım..ne o öyle rakçı, metalci..çevresindeki özeneceği tayfanın dinlediği müzikten başka müziği dinlememekte ısrar eden kimselere müzik adına bi forum içersinde yer vermemek lazım..yani adlarının burda geçmesi onlara değer verdiğimizi gösterir :D di mi lan :D onları hayattan soyutlamalıyız :D(üfff...coştum valla)..abi şöyle de bişe varki..bende üzerime alınıyorum az çok..bende rak dinlerim..bede metal dinlerim..ama sallayıcı veya hurdacı değilim :D konuyu dağıtmadan söyliyim..eğer bu tarzlar olmasaydı ben klasik müzik dinlerdim..bi de türk sanat müziği dinlerdim..yine dinliyorum :D hemen bi şarkıyla bağlayalım..."şimdi uzaklardasın, gönül hicranla doldu, hiç ayrılamam derken, kavuşmak hayal oldu....sevda bahçelerinin, çiçekleri hep soldu, hiç ayrılamam derken, kavuşmak hayal oldu.."
Bu konunun tüm mesajları