grubu dinlemediğim için müziği hakkında bi yorum yapamıcam ama şu sözcüğün yazımı konusuna açıklık getirmek istedim.
Amerikan İngilizcesinde; theatre
İngiliz(British) İngilizcesinde; theater olarak yazılır.
grubun hangisini kullandığını ve nereli olduğunu bilmiyorum ama ben ikisini de kullandıklarını gördüm sanırım farklı farklı yerlerde:S