Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dream Theatre sizce de çok berbat değil mi?

  • deli forever • 6 Haziran 2006 19:35 • #500671
    theatre mi, theater mi?-konuya açıklık

    grubu dinlemediğim için müziği hakkında bi yorum yapamıcam ama şu sözcüğün yazımı konusuna açıklık getirmek istedim.
    Amerikan İngilizcesinde; theatre
    İngiliz(British) İngilizcesinde; theater olarak yazılır.
    grubun hangisini kullandığını ve nereli olduğunu bilmiyorum ama ben ikisini de kullandıklarını gördüm sanırım farklı farklı yerlerde:S
Bu konunun tüm mesajları