yaa işte bende bu yüzden açtım bu konuyu.ben ayıramıyorum,başkaları ne yapıyor mrk ettim.üstteki arkadaşlar gülmüşler gitarla mı sevişiyosun diye.ben nerak ediyorum kendinle başbaşa kaldın mı en iyi arkadaşın kim oluyo???kim seni en iyi anlıyo???tabiyki enstrumanın.ben enstrumanımı yaşıyorum şahsen...