-
yaa işte bende bu yüzden açtım bu konuyu.ben ayıramıyorum,başkaları ne yapıyor mrk ettim.üstteki arkadaşlar gülmüşler gitarla mı sevişiyosun diye.ben nerak ediyorum kendinle başbaşa kaldın mı en iyi arkadaşın kim oluyo???kim seni en iyi anlıyo???tabiyki enstrumanın.ben enstrumanımı yaşıyorum şahsen...
-
ya sey demek istedim ben seyy,yani gitarını çok seviyosun bi sevgili kadar,hemende sapıklığa verdiniz ha..,ya saka bi yana anlıyorum seni bu çok güzel bi şey olsa gerek müziğe bu derece bağlı olman zaten ünlü virtüözlerde öyle değil mi gitarlarına aşık,ya da bi ressam tualine...keşke bende senin gibi olabilsem,isterdim..ama su anda bu duyguları sadece sevgilime karsı besleyebiliyorum..bu da beni fazlasıyla mutlu ediyo
-
Bırakın ya herşey matemetik...
Enstümana başladığım güne lanet olsun!
Eskiden müzikten aldıgım zevki ve hazzı alamıyorum, dinlediğim herşeyin Nerden çalındığını hangi armoniye sahip olduğunu biliyorum, bu da bütün büyüyü öldürüyor. bu işin içine girdiğinde farklı bi gözle bakıyorsun artık. geri dönüş yok. müzikten zevk almak istiyorsanız bırakın enstrüman çalmayın
-
bence sorun enstrüman çalmakta değil sende,olayı fazla teknikleştirmişsin bütün büyü kaçmış
-
tekniği abartırsan olcağı bu işte sen kaşınmışsın arkadaş:)
-
ilginç bi soru ama ne sadece sex anlamlı nede solo.
azgın bi kadının tutsağı olsan ve görevinde 2 günde 1 veya karı her istedigi zaman onu becermek olsa babayı yersin abi,sex kabusun olur :)
-
zaten müzik matematik ve fiziktir..vs...bunu çalmaya başlagın anda anlarsın asıl insana zevk veren şey matematik işin içinde .....arkadaş gitarla mı sevişiyormusun sapıkmısın diyor...ama gitar çalarken öyle bir bütünleşiyorsun ki artık o zevki belki sex bile veremez.....
-
Partnerin suratı berlin duvarı gibiyese kayıtsız şartsız tabi ki SOLO.. ama sololar çok dehşet güzelse gaza gelip öküz gibi full time sevişmeye hazır vaziyete gelebilirim.
-
En Kralı solo eşliğinde Sex olsun;
"bi Flght Of The bumblebee aliim, Kız sende hazırlan... :D"
-
ne alaka gitar solosuyla sex !!!
2 muzik dinleyip hemen havalara girip bole salakca hangisi postlarını atmayın be.