Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

iyi bir gitar solosumu,iyi bir sex mi...

  • love guitar • 3 Haziran 2006 23:02 • #500468
    yaa işte bende bu yüzden açtım bu konuyu.ben ayıramıyorum,başkaları ne yapıyor mrk ettim.üstteki arkadaşlar gülmüşler gitarla mı sevişiyosun diye.ben nerak ediyorum kendinle başbaşa kaldın mı en iyi arkadaşın kim oluyo???kim seni en iyi anlıyo???tabiyki enstrumanın.ben enstrumanımı yaşıyorum şahsen...
  • tolqing • 3 Haziran 2006 23:14 • #500469
    ya sey demek istedim ben seyy,yani gitarını çok seviyosun bi sevgili kadar,hemende sapıklığa verdiniz ha..,ya saka bi yana anlıyorum seni bu çok güzel bi şey olsa gerek müziğe bu derece bağlı olman zaten ünlü virtüözlerde öyle değil mi gitarlarına aşık,ya da bi ressam tualine...keşke bende senin gibi olabilsem,isterdim..ama su anda bu duyguları sadece sevgilime karsı besleyebiliyorum..bu da beni fazlasıyla mutlu ediyo
  • Single_FACTOR • 3 Haziran 2006 23:27 • #500472
    Bırakın ya herşey matemetik...
    Enstümana başladığım güne lanet olsun!
    Eskiden müzikten aldıgım zevki ve hazzı alamıyorum, dinlediğim herşeyin Nerden çalındığını hangi armoniye sahip olduğunu biliyorum, bu da bütün büyüyü öldürüyor. bu işin içine girdiğinde farklı bi gözle bakıyorsun artık. geri dönüş yok. müzikten zevk almak istiyorsanız bırakın enstrüman çalmayın
  • tolqing • 3 Haziran 2006 23:57 • #500473
    bence sorun enstrüman çalmakta değil sende,olayı fazla teknikleştirmişsin bütün büyü kaçmış
  • rubber soul • 3 Haziran 2006 23:58 • #500474
    tekniği abartırsan olcağı bu işte sen kaşınmışsın arkadaş:)
  • davulist 35 • 4 Haziran 2006 10:45 • #500488
    ilginç bi soru ama ne sadece sex anlamlı nede solo.
    azgın bi kadının tutsağı olsan ve görevinde 2 günde 1 veya karı her istedigi zaman onu becermek olsa babayı yersin abi,sex kabusun olur :)
  • Electromanya • 4 Haziran 2006 12:24 • #500492
    zaten müzik matematik ve fiziktir..vs...bunu çalmaya başlagın anda anlarsın asıl insana zevk veren şey matematik işin içinde .....arkadaş gitarla mı sevişiyormusun sapıkmısın diyor...ama gitar çalarken öyle bir bütünleşiyorsun ki artık o zevki belki sex bile veremez.....
  • vovin35 • 4 Haziran 2006 12:41 • #500494
    Partnerin suratı berlin duvarı gibiyese kayıtsız şartsız tabi ki SOLO.. ama sololar çok dehşet güzelse gaza gelip öküz gibi full time sevişmeye hazır vaziyete gelebilirim.
  • Single_FACTOR • 4 Haziran 2006 12:46 • #500495
    En Kralı solo eşliğinde Sex olsun;
    "bi Flght Of The bumblebee aliim, Kız sende hazırlan... :D"
  • Cast_i • 4 Haziran 2006 12:52 • #500496
    ne alaka gitar solosuyla sex !!!
    2 muzik dinleyip hemen havalara girip bole salakca hangisi postlarını atmayın be.