ya sey demek istedim ben seyy,yani gitarını çok seviyosun bi sevgili kadar,hemende sapıklığa verdiniz ha..,ya saka bi yana anlıyorum seni bu çok güzel bi şey olsa gerek müziğe bu derece bağlı olman zaten ünlü virtüözlerde öyle değil mi gitarlarına aşık,ya da bi ressam tualine...keşke bende senin gibi olabilsem,isterdim..ama su anda bu duyguları sadece sevgilime karsı besleyebiliyorum..bu da beni fazlasıyla mutlu ediyo