Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

iyi bir gitar solosumu,iyi bir sex mi...

  • tolqing • 3 Haziran 2006 23:14 • #500469
    ya sey demek istedim ben seyy,yani gitarını çok seviyosun bi sevgili kadar,hemende sapıklığa verdiniz ha..,ya saka bi yana anlıyorum seni bu çok güzel bi şey olsa gerek müziğe bu derece bağlı olman zaten ünlü virtüözlerde öyle değil mi gitarlarına aşık,ya da bi ressam tualine...keşke bende senin gibi olabilsem,isterdim..ama su anda bu duyguları sadece sevgilime karsı besleyebiliyorum..bu da beni fazlasıyla mutlu ediyo
Bu konunun tüm mesajları