Bırakın ya herşey matemetik...
Enstümana başladığım güne lanet olsun!
Eskiden müzikten aldıgım zevki ve hazzı alamıyorum, dinlediğim herşeyin Nerden çalındığını hangi armoniye sahip olduğunu biliyorum, bu da bütün büyüyü öldürüyor. bu işin içine girdiğinde farklı bi gözle bakıyorsun artık. geri dönüş yok. müzikten zevk almak istiyorsanız bırakın enstrüman çalmayın