Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

iyi bir gitar solosumu,iyi bir sex mi...

  • love guitar • 3 Haziran 2006 11:20 • #500398
    arkadaşlar hep ben bu soruyu düşündüm.ama aradan çıkamıyorum yav.sanırım %51 gitar solosu...ama sexten de vazgeçilmiyo ya...
  • Single_FACTOR • 3 Haziran 2006 12:03 • #500402
    çok iyi dediğin gitarsolosu nun bir süre sonra sadece denklemlerden oluştuğunu kavradığında anlamını yitiriyor.
    Sonuna kadar Sex!!!
  • paradigm_shift • 3 Haziran 2006 13:30 • #500409
    mütemadiyen sevişiyosun değil mi love guitar? bir vinnie moore solosu atıyorsun, peşisıra gidip iki tane rusa çakıyorsun. sonra bir orgy üstüne de forgotten part 2 patlatıyosun, oral anal derken geçiyor çılgın yılların, tebrik ederim.kralsın! cevabım ise: iyi bir gitar solosu ve iyi bir kahır bela!
  • da hui • 3 Haziran 2006 13:33 • #500410
    Sana böyle topicler açmaman için mastürbasyon öneriyorum.
  • arthur mıller • 3 Haziran 2006 13:35 • #500411
    ikiside tamamen farklı şeyler evet bir gitar solosu insana çok zevk verebilir ama sex bambaşka bişey abi
  • love guitar • 3 Haziran 2006 13:46 • #500412
    senin müzikten aldığın zevk bu kadar işte.bi kere müziği yaşaman lazım...ben gitarım elimdeyken bilmiyorum ya her bi boku unutuyorum.sende hisset bi daha çalarken.anlarsın sorumu.
  • tolqing • 3 Haziran 2006 15:03 • #500429
    gitarla sevişiyosun yani...hahhah
  • rubber soul • 3 Haziran 2006 15:05 • #500430
    heheheh::)))
  • Electromanya • 3 Haziran 2006 22:30 • #500462
    zaten aynı şeyy
  • Single_FACTOR • 3 Haziran 2006 22:57 • #500467
    Gitarla sevişilrmi sapıkmısınız olum.töbe töbe.