Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

iyi bir gitar solosumu,iyi bir sex mi...

  • vovin35 • 4 Haziran 2006 12:54 • #500497
    örneğin In Flames - December Flower bu solo eşliğinde Aysel gürel ile birlikte cinsel münasebete bile girerim..( yok lam fazla uçtum,aysel kalsın insanın cinsel hayatını sıfıra indirecek bir olay olur.)
  • Cast_i • 4 Haziran 2006 13:04 • #500498
    o zaman yanlıs attın soyle olmalıydı :
    Sex yaparkene hangi gitar solosu iyi diger :P
  • vovin35 • 4 Haziran 2006 13:15 • #500499
    hihihi;)) dünyada ki tek bayan olsa gene olmaz.
  • Wolframinn • 4 Haziran 2006 22:09 • #500527
    ehue eğer bu soruya gitar solosunu seçerdim diyen bi erkek varsa cinsiyetini bir daha gözden geçirsin :D
  • Mad_Slayer • 5 Haziran 2006 01:30 • #500546
    partnerimin performansına göre değişir..
  • love guitar • 5 Haziran 2006 10:20 • #500559
    sorun bakalım demir demirkan'a...gitar mı sertap mı diye.kesin gitar dicektir...arkadaşlar müzisyenlik esnaflık gibi değil ki.direk kalpten gelen bi olay.bu heavy metal için de böyle,arabesk için de böyle.ben keman da çalıyorum türk musikisi hemde.ondan aldığım zevki bilemiyorum ya alamam hiçbirşeyden.bu arada tam erkeğim yani.arkadaşın biri erkekliğnden şüphe ederim demiş...
  • hunturk • 5 Haziran 2006 11:22 • #500561
    şimdi asıl bunu erkek kendi belirler mesela:

    monica belluci ile sevişiceksem metallica - one solosu isterim

    eğer ki liv tyler ile sevişiceksem HIM - its all tears solosu isterim

    yani erkek tempoyu ve ritmi kendi belirler.... neyse...

    ama gitari elime alıp çalmaya başladığımda ne monica ne liv o zevki verebilir tabi böyle bir zevk almak için uzun bir süre gitarla iç içe olmak lazım eee tabi insan sevgilisini zamanla tanır aşık olur
  • SONofJACKASS • 6 Haziran 2006 02:15 • #500629
    iyi bir gitar solosu,sexten iyidir by slash :P şöyle düşünün...kız arkadaşınızın evine gittiniz sex kaçınılmaz....kızda da gitar var,o gitarla harikalar yaratacaksınız kesin,hayatınızda atmadığınız soloyu yardıracaksınız(hayal kuruyoruz) sex mi o atılası solo mu???
  • Single_FACTOR • 6 Haziran 2006 05:32 • #500632
    Ben yarım ekmek köfte aliim
  • kovboysuz_at • 6 Haziran 2006 12:12 • #500640
    Sex olmasaydi gitar solosu da olmazdi... ama sex olmadan hayatta kalabilirsin... hem niye solo? ritim olsa olmuyor mu? ben cok iyi ritim atarim... cok cok cok sert bir de cok cok cok keskin ritimler... sex de zaten ritim ustune kurulu degil midir? Metronom olayi yani... dup dup dup dup dupits duptis ah duptis ohhh dupits ahhh duptis ohhh.....