sorun bakalım demir demirkan'a...gitar mı sertap mı diye.kesin gitar dicektir...arkadaşlar müzisyenlik esnaflık gibi değil ki.direk kalpten gelen bi olay.bu heavy metal için de böyle,arabesk için de böyle.ben keman da çalıyorum türk musikisi hemde.ondan aldığım zevki bilemiyorum ya alamam hiçbirşeyden.bu arada tam erkeğim yani.arkadaşın biri erkekliğnden şüphe ederim demiş...