hell yeah , git sokakta çocuklarla top oyna ya da git tv'de dizi izle , eminim o konularda müzikten daha iyisindir...
Ayrıca , rock u-fuck , ben de ordaydım , konser müthişti =) Ayrıca böyle bir başlık daha vardı , oraya da yazmıştı bir kaç kişi , bakarsan giden garajcıları görürsün =)