Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

APOCALYPTICA - YENİMELEK / TAKSİM / İSTANBUL

  • rock u-fuck • 3 Haziran 2006 22:20 • #500459
    benim gibi konsere gidenler yazsın. herifler parçaladılar orytalığı ama. harbi davulcuyu da çok sağlam gördüm.. iyiydi herşey...
  • hell yeah • 4 Haziran 2006 09:45 • #500484
    APOCALYPTICA dan ne zevk alıyorsunuz sölermisinis hem bu adamlar çok iyi bir dinleyici kitlesine sahip olsa türkiye gibi dandik bi ülkeye zırt pırt gelmesler..
  • EMG 85 • 4 Haziran 2006 15:49 • #500502
    hell yeah , git sokakta çocuklarla top oyna ya da git tv'de dizi izle , eminim o konularda müzikten daha iyisindir...

    Ayrıca , rock u-fuck , ben de ordaydım , konser müthişti =) Ayrıca böyle bir başlık daha vardı , oraya da yazmıştı bir kaç kişi , bakarsan giden garajcıları görürsün =)
  • da hui • 4 Haziran 2006 17:06 • #500508
    APOCALYPTICA dan ne zevk alıyorsunuz sölermisinis hem bu adamlar çok iyi bir dinleyici kitlesine sahip olsa türkiye gibi dandik bi ülkeye zırt pırt gelmesler..
    Belki onlar türk dinleyicisinin kıymetini senden iyi biliyordur? Merak etme, adamların gayet de geniş kitlesi var. Eğer herkes senin gibi olsa burası gerçekten de "dandik" bir yer olurdu ve kimseler uğramazdı buralara konser vermeye. In Flames ile Slayer aynı gün sahne almazdı, Dream Theather, Metallica, Blind Guardian, Iron Maiden, Roger Waters, Sting, Therion, Manowar, Helloween, Deep Purple ve daha bir sürü müzisyen bu "dandik" ülkeye niye geliyor ben de anlayabilmiş değilim zaten.
  • hell yeah • 4 Haziran 2006 21:48 • #500525
    o adamlar nadir geliyo :P
  • rock u-fuck • 5 Haziran 2006 21:20 • #500597
    u-lan geri, beni sadece kendi açtığım başlıklar ilgilendiriyor. buraya mesaj yazdıysan eğer sende problem var. aynı başlıkla ilgilenme konusunda. ayrıca 4 senedir bass çalıyorum, alternatif olarak elektro.. yani müzik konusunda seni cebimden çıkaracağım %150. bu arada tv ve dizi de seyrediyorum, sokakta çocuklarla top da oynuyorum, top oynadığım çocuklarında senden daha akıllı ve müzik tartışılabir olduğunu sanmıyorum öyle.. yarası olan insan seni...
  • rock u-fuck • 5 Haziran 2006 21:39 • #500599
    ya millete niye bok atıyorsun. beğenmiyorsan yazma yorum felan. ayrıca bende hiphop sevmiyorum ama bok atmıyorum... alan satan memnun. ortalama rock seven herkezin beğeneceği bir müzik. zaten var olan şarkıları çalıyorlar. yazmak için yazmışsın..

    gelelim dandik ülke konusuna.. sinirli bir anımda olsam senin azını burnunu kırardım, kırık sayısını saymamacasına. senin dandik dediğin ülke için çok yakınım şehit oldu benim...... akıllı olalım
  • hell yeah • 6 Haziran 2006 17:08 • #500661
    dandik ülken şehit olmasına isin vermeseydi o saman :)APOCALYPTICA bisi üretmiyo ki çello denilen şeyi katmıslar milletin coverlerini uyarlamıslar hehe .... beyn u-fuck zuahahaaa
  • amok31 • 6 Haziran 2006 18:49 • #500667
    çok gıcık oldum sana hell yeah.ülkemi beğenmiyorsan çık git ülkemden sen ne biçim adamsın.istemeyene kapı açık küçük apo...artı apocalyptica sadece cover yapmıyor kendi şarkılarıda var madem bilmiyorsun ne konuşusuyorsun
  • mustafa1135 • 6 Haziran 2006 20:28 • #500681
    bence de çok sık geliyorlar, gerisi önemsiz. müzik kazanıyor...



    http://rapidshare.de/files/21615655/insan_olmak_zor_zanaat.mp3.html