-
ulan tam güzel başlık buldum,buna yazıyım diyorum,hazır konsere de gitmişim anlatçağım çok şey var.bi bakıyorum millet saçmalamakta sınır tanımıyo,haliyle benim de hevesim kırılıyo...yazmıyorum lan
-
İlk önce okuduğın mesajdaki sözlerin kime yazıldığını öğren ! Ayrıca istersen 10 senedir bas çalıyor ol , beni cebinden çıkaracağını iddia edemezsin , böyle g*tü kalkık bir söz söyleyerek ne mal olduğunu belli ettin zaten. Hadi sinirlenmeden bir şey yazayım diyorum , açtığın topic hakkında başkasına verdiğim cevabı anlamadan üzerine alınıyorsun sonra kalkmış bana lolo yapıyorsun. Önce okuduğunu anlamayı öğren sen , sonra müziğe devam edersin.
-
ama yasdın hemde gereksisce zuahahhhaah bu arada apo cu deelim çünkü ne sosyalistim nede kürt bölelikle apocu olamam
-
ben anlayacağımı anladım.. olm o mal lafını varya 31 kere çevirir sanal ortamda duygusallaştırıp acı vermeksizin montaj yaparım akıllı ol. ayrıca 10 senedir bass çalıyor olsam seni sibel kekilli filmlerindeki kamçılanan kadınlar gibi bass ımın 4 teliyle deli gibi kamçılardım. benim açtığım başlık altında ve benim düşüncelerimi paylaşan insanlara laf sokarsan laf sokarlar.. ayrıca sen kime mesaj yazdığına iyi bak. millete laf sokmak için yorum yazacaksanız.. s..r ol git bu diyardan.. mümkünse bir sodayla bu cümlecikleri hazmet ve cevap yazma.. birdahaki sefer bukadar kibar olmam...
-
sana söyleyecek başka sözüm yok ya.. izin vermeselerdi? güzel ya.. birşey soracağım dandik bir ülkede yaşamak ve o dandik ülkenin kimliğini kullanmak niye o zaman yüzsüzlük değilmi bu? git kaliteli ülkelere mesela ırak sana çoook yakışır senin gibi düşünen birsürü insan var orada arkadaş sıkıntısıda çekmezsin.... syn megabyn
-
beyn-i ufak sinirlendi beyni kıt olduundan kafası anca hakarete basıyo zuahahhaa ..çocuk işte napcan ..
-
olm çocuklar götürsün seni.. hani şu ç..kü kalkmayanlar...:)
-
forum delikanlıları sizi:D
-
baştn sona okudum süper derin harika bir Apocalyptica tartışması olmuş, kutluyorum.
resmen: bir deli kuyuya taş attı, ötekiler de... yarası olan ?
-
arkadaşlar konu apocalyptica zannımca ama herkes sidik yarıştırıyor.adam gibi müzik konuşun.nerde o eski garaj üyeleri dedirttiyosunuz valla..