Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

APOCALYPTICA - YENİMELEK / TAKSİM / İSTANBUL

  • _anti-social_ • 6 Haziran 2006 23:46 • #500696
    ulan tam güzel başlık buldum,buna yazıyım diyorum,hazır konsere de gitmişim anlatçağım çok şey var.bi bakıyorum millet saçmalamakta sınır tanımıyo,haliyle benim de hevesim kırılıyo...yazmıyorum lan
  • EMG 85 • 7 Haziran 2006 01:09 • #500700
    İlk önce okuduğın mesajdaki sözlerin kime yazıldığını öğren ! Ayrıca istersen 10 senedir bas çalıyor ol , beni cebinden çıkaracağını iddia edemezsin , böyle g*tü kalkık bir söz söyleyerek ne mal olduğunu belli ettin zaten. Hadi sinirlenmeden bir şey yazayım diyorum , açtığın topic hakkında başkasına verdiğim cevabı anlamadan üzerine alınıyorsun sonra kalkmış bana lolo yapıyorsun. Önce okuduğunu anlamayı öğren sen , sonra müziğe devam edersin.
  • hell yeah • 8 Haziran 2006 09:43 • #500764
    ama yasdın hemde gereksisce zuahahhhaah bu arada apo cu deelim çünkü ne sosyalistim nede kürt bölelikle apocu olamam
  • rock u-fuck • 9 Haziran 2006 20:11 • #500894
    ben anlayacağımı anladım.. olm o mal lafını varya 31 kere çevirir sanal ortamda duygusallaştırıp acı vermeksizin montaj yaparım akıllı ol. ayrıca 10 senedir bass çalıyor olsam seni sibel kekilli filmlerindeki kamçılanan kadınlar gibi bass ımın 4 teliyle deli gibi kamçılardım. benim açtığım başlık altında ve benim düşüncelerimi paylaşan insanlara laf sokarsan laf sokarlar.. ayrıca sen kime mesaj yazdığına iyi bak. millete laf sokmak için yorum yazacaksanız.. s..r ol git bu diyardan.. mümkünse bir sodayla bu cümlecikleri hazmet ve cevap yazma.. birdahaki sefer bukadar kibar olmam...
  • rock u-fuck • 9 Haziran 2006 20:25 • #500896
    sana söyleyecek başka sözüm yok ya.. izin vermeselerdi? güzel ya.. birşey soracağım dandik bir ülkede yaşamak ve o dandik ülkenin kimliğini kullanmak niye o zaman yüzsüzlük değilmi bu? git kaliteli ülkelere mesela ırak sana çoook yakışır senin gibi düşünen birsürü insan var orada arkadaş sıkıntısıda çekmezsin.... syn megabyn
  • hell yeah • 10 Haziran 2006 09:38 • #500925
    beyn-i ufak sinirlendi beyni kıt olduundan kafası anca hakarete basıyo zuahahhaa ..çocuk işte napcan ..
  • rock u-fuck • 11 Haziran 2006 21:59 • #501020
    olm çocuklar götürsün seni.. hani şu ç..kü kalkmayanlar...:)
  • pUnKeR • 12 Haziran 2006 00:25 • #501032
    forum delikanlıları sizi:D
  • nazmiyyeaah • 12 Haziran 2006 01:08 • #501033
    baştn sona okudum süper derin harika bir Apocalyptica tartışması olmuş, kutluyorum.

    resmen: bir deli kuyuya taş attı, ötekiler de... yarası olan ?
  • GoTH_PriNceSS • 12 Haziran 2006 02:51 • #501034
    arkadaşlar konu apocalyptica zannımca ama herkes sidik yarıştırıyor.adam gibi müzik konuşun.nerde o eski garaj üyeleri dedirttiyosunuz valla..