sana söyleyecek başka sözüm yok ya.. izin vermeselerdi? güzel ya.. birşey soracağım dandik bir ülkede yaşamak ve o dandik ülkenin kimliğini kullanmak niye o zaman yüzsüzlük değilmi bu? git kaliteli ülkelere mesela ırak sana çoook yakışır senin gibi düşünen birsürü insan var orada arkadaş sıkıntısıda çekmezsin.... syn megabyn