Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

APOCALYPTICA - YENİMELEK / TAKSİM / İSTANBUL

  • rock u-fuck • 13 Haziran 2006 19:22 • #501158
    aga kaşınıyorlar.. tazzik-i mesane meraklısı değilim bende... ya konuyu başlığı açan yönetemiyor bazen, ona buna bok atıyorlar bizde ne yapalım nefsi müdeafa yapıştırıyoruz.
  • hell yeah • 18 Haziran 2006 08:46 • #501454
    nazmiyyeaah bi sen eksiktin herzamanki çokbilmişliini katcan yine ukala şey işin gücün ilgi çekmek bu arada GoTH_PriNceSS gerçekten yorumuna hayran kalmamak içten deel süper nikin var n de olsa götik :P sana öselde mesaj çekiyimde tanısalım :)
  • Holy_Bastard • 20 Haziran 2006 00:59 • #501569
    İşte bu yüzden bu Hell_Yeah denen yaratığın yazdıklarını dikkate almayın sayın garajdaşlarım...