İlk önce okuduğın mesajdaki sözlerin kime yazıldığını öğren ! Ayrıca istersen 10 senedir bas çalıyor ol , beni cebinden çıkaracağını iddia edemezsin , böyle g*tü kalkık bir söz söyleyerek ne mal olduğunu belli ettin zaten. Hadi sinirlenmeden bir şey yazayım diyorum , açtığın topic hakkında başkasına verdiğim cevabı anlamadan üzerine alınıyorsun sonra kalkmış bana lolo yapıyorsun. Önce okuduğunu anlamayı öğren sen , sonra müziğe devam edersin.