Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

APOCALYPTICA - YENİMELEK / TAKSİM / İSTANBUL

  • da hui • 4 Haziran 2006 17:06 • #500508
    APOCALYPTICA dan ne zevk alıyorsunuz sölermisinis hem bu adamlar çok iyi bir dinleyici kitlesine sahip olsa türkiye gibi dandik bi ülkeye zırt pırt gelmesler..
    Belki onlar türk dinleyicisinin kıymetini senden iyi biliyordur? Merak etme, adamların gayet de geniş kitlesi var. Eğer herkes senin gibi olsa burası gerçekten de "dandik" bir yer olurdu ve kimseler uğramazdı buralara konser vermeye. In Flames ile Slayer aynı gün sahne almazdı, Dream Theather, Metallica, Blind Guardian, Iron Maiden, Roger Waters, Sting, Therion, Manowar, Helloween, Deep Purple ve daha bir sürü müzisyen bu "dandik" ülkeye niye geliyor ben de anlayabilmiş değilim zaten.
Bu konunun tüm mesajları