Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

APOCALYPTICA - YENİMELEK / TAKSİM / İSTANBUL

  • hell yeah • 6 Haziran 2006 17:08 • #500661
    dandik ülken şehit olmasına isin vermeseydi o saman :)APOCALYPTICA bisi üretmiyo ki çello denilen şeyi katmıslar milletin coverlerini uyarlamıslar hehe .... beyn u-fuck zuahahaaa
Bu konunun tüm mesajları