ya millete niye bok atıyorsun. beğenmiyorsan yazma yorum felan. ayrıca bende hiphop sevmiyorum ama bok atmıyorum... alan satan memnun. ortalama rock seven herkezin beğeneceği bir müzik. zaten var olan şarkıları çalıyorlar. yazmak için yazmışsın..
gelelim dandik ülke konusuna.. sinirli bir anımda olsam senin azını burnunu kırardım, kırık sayısını saymamacasına. senin dandik dediğin ülke için çok yakınım şehit oldu benim...... akıllı olalım