Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

APOCALYPTICA - YENİMELEK / TAKSİM / İSTANBUL

  • rock u-fuck • 5 Haziran 2006 21:39 • #500599
    ya millete niye bok atıyorsun. beğenmiyorsan yazma yorum felan. ayrıca bende hiphop sevmiyorum ama bok atmıyorum... alan satan memnun. ortalama rock seven herkezin beğeneceği bir müzik. zaten var olan şarkıları çalıyorlar. yazmak için yazmışsın..

    gelelim dandik ülke konusuna.. sinirli bir anımda olsam senin azını burnunu kırardım, kırık sayısını saymamacasına. senin dandik dediğin ülke için çok yakınım şehit oldu benim...... akıllı olalım
Bu konunun tüm mesajları