Demirin fanıyımdır bence türkiye deki en iyi gitar calan ve söz yazıp söyleyen müzisyenidir ama hernedense haat nedir ne bi konserde nede bir şenlikte festte falan sölemiyor acaba bilen varmı hani sarkıdan cekiniosa ki sözleri baya sert neden yaptın ozamn demezler mi mesela ben diyorum canlı canlı dinleyemeyecekmiyiz.. sertabın sarkısına remix yapacagına onu sölesin.. kızdım bak :))