Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Demir Demirkanın Konserlerde " Hayat nedir? " i çalmaması

  • Crucify • 5 Haziran 2006 04:07 • #500557
    Demirin fanıyımdır bence türkiye deki en iyi gitar calan ve söz yazıp söyleyen müzisyenidir ama hernedense haat nedir ne bi konserde nede bir şenlikte festte falan sölemiyor acaba bilen varmı hani sarkıdan cekiniosa ki sözleri baya sert neden yaptın ozamn demezler mi mesela ben diyorum canlı canlı dinleyemeyecekmiyiz.. sertabın sarkısına remix yapacagına onu sölesin.. kızdım bak :))
  • narkozz • 5 Haziran 2006 13:37 • #500567
    Demir Demirkanın Konserlerde

    bence de çok güzel bi şarkı hatta mükemmel..

    ölen bilir hayat nedir......... :D
  • brokenmirrors • 5 Haziran 2006 15:13 • #500576
    Demir Demirkanın Konserlerde

    bende demirin iyi bi dinleyicisiyimdir ama o parçaları canlı dinlemek istiyorum
  • dimmuborgirfan • 28 Haziran 2006 15:46 • #502377
    Demir Demirkanın Konserlerde

    Demir Demirkan a taparım bence Türkiye nin en iyi gitaristi,şarkı sözü yazarı ve o güzel sesiyle en içten söyleyen en harbi rock çıdır saygıdeğer Demir Demirkan abimiz...Valla ben Demir in bir çok konserine gittim..Canlı performansı,yaptığı müziği ve seyirciğle diyalog kurması çok içten..Çok sempatik bir adam ayrıca...En son gittiğim konserinde Demir abimiz en güzel şarkılarını çaldı ama ben hep hayat nedir i çalmasını çok bekledim belki en sona bırakır diye düşünmüştüm en son da gümüş ü çalıp gitti ben biraz hayal kırıklığına uğradım ama demir abimiz ne yapsa yeridir severim sayarım kendisini..