Demir Demirkan a taparım bence Türkiye nin en iyi gitaristi,şarkı sözü yazarı ve o güzel sesiyle en içten söyleyen en harbi rock çıdır saygıdeğer Demir Demirkan abimiz...Valla ben Demir in bir çok konserine gittim..Canlı performansı,yaptığı müziği ve seyirciğle diyalog kurması çok içten..Çok sempatik bir adam ayrıca...En son gittiğim konserinde Demir abimiz en güzel şarkılarını çaldı ama ben hep hayat nedir i çalmasını çok bekledim belki en sona bırakır diye düşünmüştüm en son da gümüş ü çalıp gitti ben biraz hayal kırıklığına uğradım ama demir abimiz ne yapsa yeridir severim sayarım kendisini..