Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

4 Telli bass İle 5 Telli Arasındaki Fark?

  • Draugluin • 16 Haziran 2006 12:40 • #501339
    bence de önce kendi ihtiyacını belirlemelisin çaldığın gruplarda ve çaldığın teknikte 4 tel sana yetersiz geliyorsa, kalın notaların eksikliğini hissediyorsan o zaman 5 tele geç derim. ben de ilk başta 4 telliyle başladım ama şu an 5 telden gayet memnunum. aslında önemli olan tel sayısı değil, 4 ya da 5 6 olsun farketmez, bass a ne kadar hakim olduğundur. sana tavsiyem gitar almadan önce birkaç yerde dene çünkü 5 tellilerin klavyesi biraz daha geniş oluyor 4 tele göre, veya bazı modellerde teller birbirine daha yakın oluyor bu yüzden slap atarken sorun yaşayabilirsin ilk başta. genelde tel sayısıyla yetenek doğru orantılı olarak bilinir ama arkadaşlar wooten ı gayet güzel bir örnek olarak vermişler :) umarım kendin için en iyi olan bass ı seçersin...
Bu konunun tüm mesajları