O programı tam izleyemedim ;o esnada dünya kupası maçı vardı,iki kanal arasında gidip geldim,inşallah tekrar yayınlanır..
Norveç Ve black metal konusunu işeleyişi dehşet güzeldi..
angela gossow'un (arch enemy) hayvan bir vokali varmış bu derece olduğunu bilmiyordum..oha dedim
sonlara doğru da çok güzel bir söz geçti;
''Metalde bir isyan vardır;Metal kimsenin cesaret edemediği konuları işler,karşıt görüş savunur, bunun için dışlanır''diyerek süper bir kapanış yaptılar.