Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ntv' deki Bir Metalcinin Günlüğü Belgeselini İzlediniz mi???

  • Siriyus • 12 Haziran 2006 04:14 • #501037
    açıkcası benim için oldukça şaşırtıcı bir çok şey vardı belgeselde! birçok şey bildiğimi sandığım metal müzik hakkında aslında daha öğrenilecek çok şey olduğunu gösterdi ve metal müziğin ruh üzerindeki farklı etkilerini çok güzel anlatmışlar açıkcası bana oldukça ilgi çekici geldi...

    en çarpıcı olanı bence norveçlilerin ve iskandinav ülkelerinin hristiyanlığa olan tepkilerinden ortaya çıkan black metal müziğiydi açıkcası yaptıkları müziği ve inandıkları ideolojiyi gerçek anlamda savunan insanlar olduklarını ifaden edenler hep oradan çıkıyor buda oldukça ilginç geldi bana...

    ve birde klasik müzik sanatcısı Wagner'ın kullandığı iki insan boyundaki ve iki insanın ancak çalabildiği kontra bass olduça ilginçti...
  • gokcen • 12 Haziran 2006 05:17 • #501038
    abi topiği mtv okuyup şok geçirdim ilk etapta

    işallah bidaha yayınlanır
  • Electromanya • 12 Haziran 2006 11:28 • #501047
    :) çok güzel bir belgeseldi..oldukça fazla şey ögrendim...ama katılmadıgım noktalar vardı..
  • vovin35 • 12 Haziran 2006 11:30 • #501048
    O programı tam izleyemedim ;o esnada dünya kupası maçı vardı,iki kanal arasında gidip geldim,inşallah tekrar yayınlanır..
    Norveç Ve black metal konusunu işeleyişi dehşet güzeldi..
    angela gossow'un (arch enemy) hayvan bir vokali varmış bu derece olduğunu bilmiyordum..oha dedim
    sonlara doğru da çok güzel bir söz geçti;
    ''Metalde bir isyan vardır;Metal kimsenin cesaret edemediği konuları işler,karşıt görüş savunur, bunun için dışlanır''diyerek süper bir kapanış yaptılar.
  • Single_FACTOR • 12 Haziran 2006 11:36 • #501049
    dvd si satılıyor diye duydum. müzkmarketleri araştırmak lazım.
  • bigbooots • 12 Haziran 2006 15:03 • #501054
    tam izleyemedim, ama izlediğim kadarıyla sadece metalcilere değil müzik kültürü, tarihi ve akımlarıyla ilgilenen herkesin çok şey öğrenebileceği bir belgesel gibi..
  • wallace • 12 Haziran 2006 15:17 • #501055
    izlemez miyiz?
    ama slayer,iron maiden gibi gruplar için satanizmi karikatürize edilmiş bir biçimde ele alır demesi dikkatimi çekti.bir de norveçli death metal dergilerindeki tiplerle ilgili yorum süperdi...
  • mustin • 12 Haziran 2006 21:16 • #501092
    o kadar adamla röportaj yapılmış ama dave mustaine gibi dünyadaki metal anlayışını önemli ölçüde değiştiren bir şahsiyetin fikirlerinden yararlanılmamış olması benim tepkimi çekmiştir.munky kim ki gidip onun görüşlerini almış onun grubu metal bile yapmıyor mtv nin şişirmesiyle meşhur olmuş bir grubun gitaristi işte.yine de izlenilip birşeyler öğrenilmesi gereken belgesel
  • Ghost_of_you • 12 Haziran 2006 21:21 • #501093
    dün geje 3 e kadar o belgeseli seyrettim...süperdi...tam bi metalci olmamama ramen yinede gözümü kırpmadan seyrettim we dehşetti gerçekten...ama geçenlerde de yine böyle punkla ilgili bi belgesel werdiler..punkçı olmamdan kaynaklanıyo heralde punk belgeseli daa bi ojuma gitti ehuehuehe=)))
  • syarar • 13 Haziran 2006 14:12 • #501140
    izlemez olurmuyum çok şey öğendim ben de kendime müzik soyağacı yapacam mesela