Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ntv' deki Bir Metalcinin Günlüğü Belgeselini İzlediniz mi???

  • violetblack • 13 Haziran 2006 22:01 • #501162
    offf uyumuşum tekrar yayınlanır mutlaka???? biri bunu bize haber verse desem: duacısı oluruk :))
  • NyMpH_ • 13 Haziran 2006 23:47 • #501179
    izleyemedim.geç açtim zaten. yine çiksa gözümü kirpmadan izlerim. black metal kismi ilgimi çekti,black metal çok sevmem ama enteresan geldi.genel olarak güzeldi. bi ara $una benzer bi laf geçti, "biz metalciler black metalcilerin yaptigi asirilikleri anlamiyoruz çok fazla..." ya böyle degildi,daha güzeldi...bulamadim =)) ama çok enteresan bi lafti yavv...=)))))))) neyse anlayan anlamistir :P
  • cilek17 • 14 Haziran 2006 02:17 • #501182
    yaa izlicem dioum yaa tuh kacırdık...
  • kovboysuz_at • 14 Haziran 2006 09:33 • #501189
    izlemedim.
  • inspite • 14 Haziran 2006 10:27 • #501195
    izledimmmmmmmmm çok guzeldı tekrarı olur sanırım yine izlermm basını biraz kaçırdım black sabbahth ın ustunde baya durdular
  • Necrophilliac • 14 Haziran 2006 10:57 • #501197
    wallace:
    Norveç'li death değil Black gruplarıydı onlar.. Ki Alice Cooper kendi ülkesinden bahsediyordu..

    Kittie ve Arch Enemy'nin solistinin tutumu hiç hoşuma gitmedi.Ama güzel bir programdı..
  • dimmuborgirfan • 28 Haziran 2006 14:26 • #502346
    Evet mükemmel bir belgeseldi:))
  • easily • 28 Haziran 2006 15:00 • #502359
    bkz:düzgün bir program daha itinayla kaçırılmıştır
  • fizban • 28 Haziran 2006 16:22 • #502388
    izledim ancak videoyada kaydetmek isterdim umarım tekrar yayınlanırda bu şansı yakalarım..
  • death_glory • 28 Haziran 2006 19:28 • #502425
    onu diğil de bir metalcinin yolculuğu vardı onu izledim ben.