-
offf uyumuşum tekrar yayınlanır mutlaka???? biri bunu bize haber verse desem: duacısı oluruk :))
-
izleyemedim.geç açtim zaten. yine çiksa gözümü kirpmadan izlerim. black metal kismi ilgimi çekti,black metal çok sevmem ama enteresan geldi.genel olarak güzeldi. bi ara $una benzer bi laf geçti, "biz metalciler black metalcilerin yaptigi asirilikleri anlamiyoruz çok fazla..." ya böyle degildi,daha güzeldi...bulamadim =)) ama çok enteresan bi lafti yavv...=)))))))) neyse anlayan anlamistir :P
-
yaa izlicem dioum yaa tuh kacırdık...
-
izlemedim.
-
izledimmmmmmmmm çok guzeldı tekrarı olur sanırım yine izlermm basını biraz kaçırdım black sabbahth ın ustunde baya durdular
-
wallace:
Norveç'li death değil Black gruplarıydı onlar.. Ki Alice Cooper kendi ülkesinden bahsediyordu..
Kittie ve Arch Enemy'nin solistinin tutumu hiç hoşuma gitmedi.Ama güzel bir programdı..
-
Evet mükemmel bir belgeseldi:))
-
bkz:düzgün bir program daha itinayla kaçırılmıştır
-
izledim ancak videoyada kaydetmek isterdim umarım tekrar yayınlanırda bu şansı yakalarım..
-
onu diğil de bir metalcinin yolculuğu vardı onu izledim ben.