brk_akbas demiş ki:belgeselde kiliseleri ateşe veren grup olayını ilk kez duydum
''Metalde bir isyan vardır;Metal kimsenin cesaret edemediği konuları işler,karşıt görüş savunur, bunun için dışlanır''
en sonunda master of puppets çalınca bende bir metallica fanı olarak gözlerim yaşardı.. ulan bizim ülkemizde niye böyle gruplar yok dedim