Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ntv' deki Bir Metalcinin Günlüğü Belgeselini İzlediniz mi???

  • Ktulu • 28 Haziran 2006 19:39 • #502429
    Askerliğin iğrenç bir yüzünü daha gördüm bu programı kaçırmam yüzünden :/

    Umarım Single_FACTOR'ün dediği gibi DVD'si falan vardır. Yayınlandığı günün ertesi gecesi arkadaş MSN'de ağzından salyalar akar şekilde o programı anlatınca acaip üzüldüm... Bir daha yayınlanma gibi bir durum olursa birileri bana da haber versin ve cdye falan kaydederse de parasını veriyim Erzurum'a yollasın =)
  • çekirge • 28 Haziran 2006 22:32 • #502443
    Evet,izledim.Güzel bi belgesel olmuş denebilir.Ama biraz savunma ve kabul görme kaygısı taşıyor gibiydi.Belgeselci, olaya duygularını biraz fazla karıştırmış ve tam objektif yaklaşamamış gibi geldi bana.
  • brk_akbas • 28 Haziran 2006 23:09 • #502445
    oooo süper bir belgeseldi...
    ona benzer bir de DVD belgesel var elimde canım sıkıldıkça izliyorum...
    belgeselde kiliseleri ateşe veren grup olayını ilk kez duydum, ilginç vede çok güzel bir belgeseldi.
  • Ktulu • 29 Haziran 2006 07:40 • #502482
    brk_akbas demiş ki:
    belgeselde kiliseleri ateşe veren grup olayını ilk kez duydum


    Varg Vikernes ya da Burzum adını hiç duymamışsın o azman =)
  • hells bells • 3 Temmuz 2006 13:51 • #502978
    evet izledim süper bir belgeseldi ve yapılan eylemlerin hepsini destekliyorum yaksınlar kiliseleri
  • oumaryekini • 3 Temmuz 2006 14:29 • #502987
    izledim ve çok beğendim. bence bu tür belgesellere devam edilmeli.. en sonunda master of puppets çalınca bende bir metallica fanı olarak gözlerim yaşardı.. ulan bizim ülkemizde niye böyle gruplar yok dedim oysa metal yapacak adamlar var örneğin ben ama destek yerine köstek millet.. ben böyle toplumun ta a... koyayım :)
  • Rams • 3 Temmuz 2006 14:34 • #502989
    bende senın taa a.q
  • sadecemüzik • 3 Temmuz 2006 14:37 • #502992
    ''Metalde bir isyan vardır;Metal kimsenin cesaret edemediği konuları işler,karşıt görüş savunur, bunun için dışlanır''

    belgeseli izlemedim, haberim bile olmadı ama biz metal müzik dinleyicierinin uzun uzun anlatmaya çalıştığı metal müzik misyonunu bir cümlede tam olarak karşılamışlar.. ayrıca bu cümleden anladığım kadarıyla bağnazca da yaklaşmamışlar metal müzğe... eminim izlenmeye değer bir belgeseldi... tekrarı olursa ve tabii haberim olursa muhakkak izleyeceğim...
  • hells bells • 3 Temmuz 2006 14:50 • #502995
    rams sen ne dion yaw metal müzik yapan adamlara bi acayip insanlar gibi bakan bütün insanlar ve senin gibilerin hepsi yobazdır bende senin ta a.q
  • sadecemüzik • 3 Temmuz 2006 14:51 • #502996
    en sonunda master of puppets çalınca bende bir metallica fanı olarak gözlerim yaşardı.. ulan bizim ülkemizde niye böyle gruplar yok dedim

    pentagram'dan mezarkabul çalsaydı gözlerin yaşarmaz mıydı?