Askerliğin iğrenç bir yüzünü daha gördüm bu programı kaçırmam yüzünden :/
Umarım Single_FACTOR'ün dediği gibi DVD'si falan vardır. Yayınlandığı günün ertesi gecesi arkadaş MSN'de ağzından salyalar akar şekilde o programı anlatınca acaip üzüldüm... Bir daha yayınlanma gibi bir durum olursa birileri bana da haber versin ve cdye falan kaydederse de parasını veriyim Erzurum'a yollasın =)