izleyemedim.geç açtim zaten. yine çiksa gözümü kirpmadan izlerim. black metal kismi ilgimi çekti,black metal çok sevmem ama enteresan geldi.genel olarak güzeldi. bi ara $una benzer bi laf geçti, "biz metalciler black metalcilerin yaptigi asirilikleri anlamiyoruz çok fazla..." ya böyle degildi,daha güzeldi...bulamadim =)) ama çok enteresan bi lafti yavv...=)))))))) neyse anlayan anlamistir :P