bugün toplumun yozlaştırılmasıyla gelen bir arz-talep olayı var.. yani toplumun eğitim seviyesi yüksek olsa bu insanların albümleri satmaz, çıktıkları programlar da izlenmez.. ama şu anda bu adamların albümleri de satıyor, çıktıkları programların ratingleri de tavan yapıyor.. eğitim seviyemiz düşük olduğu için her arz edilene talep ediyoruz.. (burda trend olayı var ki bu da yozlaşmayla alakalı) yani maalesef dostum ama böyle bu işler..