Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Pop müzik toplumun kültürünü ne ölçüde yansıtır,bu bi kriter midir??

  • _betrola_ • 14 Haziran 2006 20:42 • #501226
    evet öyle maalesef.aciziz .
  • bigbooots • 15 Haziran 2006 00:33 • #501240
    halkın kalitesizliği değil de eğitim seviyesinin yerlerde sürünmesi desek daha şık ve manalı olur değil mi??
  • bigbooots • 15 Haziran 2006 00:34 • #501241
    estafurullah efennim.. teveccüünüz..
  • bigbooots • 15 Haziran 2006 00:40 • #501242
    bugün toplumun yozlaştırılmasıyla gelen bir arz-talep olayı var.. yani toplumun eğitim seviyesi yüksek olsa bu insanların albümleri satmaz, çıktıkları programlar da izlenmez.. ama şu anda bu adamların albümleri de satıyor, çıktıkları programların ratingleri de tavan yapıyor.. eğitim seviyemiz düşük olduğu için her arz edilene talep ediyoruz.. (burda trend olayı var ki bu da yozlaşmayla alakalı) yani maalesef dostum ama böyle bu işler..
  • bruja • 15 Haziran 2006 00:56 • #501243
    sevilmemesi, hakkında negatif yorumlar yapılması, dinleyenlerinin aşşalanması da sınıfsever insanlar tarafından en az kendisi kadar popüler yapılmış müzik türüdür bence...müzik piyasamızda nerdeyse dünyanın en saçma şarkı sözlerinin hepsi pop(üler) müziğin içinde bulunmaktadıR..gerçekten en saçma,absürd,gereksiz vs..olanları ağza dolanmakta; ciddi anlamda beni çileden çıkartmaktadıR..
  • bigbooots • 15 Haziran 2006 01:07 • #501245
    öyle öyle.. çileden çıkan çok, yalnız değilsin bu konuda.. ama bu dönem de kapanacak elbet, yakındır!! ve benim hala umudum var bu ülke adına.. polyanna gibi adamımdır da, vesselam..
  • bruja • 15 Haziran 2006 01:20 • #501246
    hakkaten de öyleymişsin.. benim hiç umudum yok.. hele şu dönemde hiç yok.. insanlar hala "pop star" arıyo..
  • bigbooots • 15 Haziran 2006 15:33 • #501278
    1 veya 2 hafta sonra türkiye'de siyaset adına çok önemli gelişmeler, değişimler olacak.. daha sonra da umarım taşlar yerine oturmaya başlayacaktır.. bak bunu da bir yere yaz bruja.. :))
  • hiyerrapol • 15 Haziran 2006 15:51 • #501279
    bir yerden sonra bu durumun tıkanacağı kesin zaten, ama o nokta şu güne baya bir uzakta...
  • bigbooots • 15 Haziran 2006 16:04 • #501282
    yakındır yakın.. ankara'da birkaç hafta içinde toplanacak kalabalığı gözlerimin önüne getirebiliyorum şimdiden.. evet bu olucak.. :o