sevilmemesi, hakkında negatif yorumlar yapılması, dinleyenlerinin aşşalanması da sınıfsever insanlar tarafından en az kendisi kadar popüler yapılmış müzik türüdür bence...müzik piyasamızda nerdeyse dünyanın en saçma şarkı sözlerinin hepsi pop(üler) müziğin içinde bulunmaktadıR..gerçekten en saçma,absürd,gereksiz vs..olanları ağza dolanmakta; ciddi anlamda beni çileden çıkartmaktadıR..