e$ref baya bi kasmı$ ama üzgünüm... "oLmamış eşreF" ... "haftaya biraz daha çalı$" diyoruS...:) hakkaten de biriLerini takLit etmeye çaLışıp bi yerLere geLmektense , hani benim olsun .oktan olsun derim ben.. şahsen..
öyle efenim .. bu da benim yorumum..