Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

yeni sağlam parça dinlerim diyorsanız?buna bir yorum getirin..

  • bruja • 27 Haziran 2006 00:39 • #502098
    e$ref baya bi kasmı$ ama üzgünüm... "oLmamış eşreF" ... "haftaya biraz daha çalı$" diyoruS...:) hakkaten de biriLerini takLit etmeye çaLışıp bi yerLere geLmektense , hani benim olsun .oktan olsun derim ben.. şahsen..
    öyle efenim .. bu da benim yorumum..
Bu konunun tüm mesajları