Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

yeni sağlam parça dinlerim diyorsanız?buna bir yorum getirin..

  • easily • 28 Haziran 2006 13:12 • #502327
    ne yazık ki herhangi bi rock geçinen albümün 6. şarkısı olabilir ve yine ne yazık ki "oo yee rakçıyım abi beeen"cilerin tuttuğu bi şarkı da olabilir (ki bu liriklerden daha kötü lirikler de gördük arkadaşlar, kabul edelim) ama bana samimi fikrimi sorarsan, liriği ve eşrefi değiştirirsek bişeyler olabilir belki....ha arada "yaşaman laazıııımm" falan diye giren arkadaşları da tebrik etmeyi borç bilirim her an bu şarkıdan çıkıp leylimleey'e geçebilcek gibi duruyorlar :P
Bu konunun tüm mesajları