ne yazık ki herhangi bi rock geçinen albümün 6. şarkısı olabilir ve yine ne yazık ki "oo yee rakçıyım abi beeen"cilerin tuttuğu bi şarkı da olabilir (ki bu liriklerden daha kötü lirikler de gördük arkadaşlar, kabul edelim) ama bana samimi fikrimi sorarsan, liriği ve eşrefi değiştirirsek bişeyler olabilir belki....ha arada "yaşaman laazıııımm" falan diye giren arkadaşları da tebrik etmeyi borç bilirim her an bu şarkıdan çıkıp leylimleey'e geçebilcek gibi duruyorlar :P