ben sözleri rüyamda görüyorum :S
yazarken genelde hiç yaşamadığım şeyleri düşünüyorum.çünkü benden farklı bi şeyler yazmak daha hoş oluyo.farklı şeyler...
bazen de yaşadıklarımı yazıyorum.
ama şöyle söyliyim ya! yazıyorum değil yazmaya çalışıyorum :)