Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

şarkı yazanlar şarkı yazarken neyi düşünüyorsunuzda yazıyorsunuz??

  • NefesAL • 21 Haziran 2006 16:08 • #501671
    ben sözleri rüyamda görüyorum :S
    yazarken genelde hiç yaşamadığım şeyleri düşünüyorum.çünkü benden farklı bi şeyler yazmak daha hoş oluyo.farklı şeyler...
    bazen de yaşadıklarımı yazıyorum.
    ama şöyle söyliyim ya! yazıyorum değil yazmaya çalışıyorum :)
Bu konunun tüm mesajları