Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

şarkı yazanlar şarkı yazarken neyi düşünüyorsunuzda yazıyorsunuz??

  • melocum • 21 Haziran 2006 14:46 • #501669
    ya ben hiçç şarkı sözü yazamam ve hep merak etmişimdir şarkı sözü yazaken ne düşünüyorsunuz??ya da ne düşünmüyorsunuz??:D:D:)))bi kural koyuyorum şarkı ya da söz yazan kişiler buraya sözlerini yazsın lütfen!!!....LÜTFEN...!!!
  • NefesAL • 21 Haziran 2006 16:08 • #501671
    ben sözleri rüyamda görüyorum :S
    yazarken genelde hiç yaşamadığım şeyleri düşünüyorum.çünkü benden farklı bi şeyler yazmak daha hoş oluyo.farklı şeyler...
    bazen de yaşadıklarımı yazıyorum.
    ama şöyle söyliyim ya! yazıyorum değil yazmaya çalışıyorum :)
  • melocum • 21 Haziran 2006 16:52 • #501672
    peki 1 tane bitmiş bir şarkını buraya yazar mısın??çok isterim okumayı lütfen!!
  • NefesAL • 21 Haziran 2006 17:07 • #501675
    al bi tane yazim :)

    --yüreğin--
    seslen hadi içimdeki derin boşluğa
    yankılansın çığlıkların içimdeki boşlukta
    neden bu sessizlik? durma! haykırsana...
    hiç umursama anlat artık onlara
    sahnede yüzlerce ışığın arasında
    pişmanım yaptığım aptallığa
    nefretim ona ve sana...
    ben ağlasam da hiç umursama
    aldırma ne yaşadığına ne de yaşattığına
    yeniden sevgimle büyüsün yüreğin
    tekrar geri gelsin ellerin
    beni unutmak istediğinde
    alevlensin nefretim
    doğdu yine renksiz gün penceremde
    aradı gözlerim gözlerini güneşin alevinde
    yüzlerce kez sordum kendime
    neden bu tükenmez yalnızlığım diye
    işte cevap sensizliğimde...
    sevgimle büyüsün yüreğin
    yeter artık geri gelsin ellerin
    beni unutmak istediğinde
    alevlensin nefretim
  • melocum • 21 Haziran 2006 17:12 • #501677
    ya çoooook güzel yazmışsın çoooook hoşuma gitti!!!
  • NefesAL • 21 Haziran 2006 17:14 • #501678
    eyvlh... içinden gelerek söylediysen daha çok eyvlh :P
  • melocum • 21 Haziran 2006 17:15 • #501680
    denemeye kalkarsam ağlarım ama:D:D
  • karabasann88 • 21 Haziran 2006 19:48 • #501695
    kimsenin ben şiir yazıcam şarkı yazıcam diye oturupta bişey yazabileceğini sanmıyorum yazar ama ne kadar güzel olur bilemicem düşünmekle de pek bi alakası yok..öyle bi an geliyo yazıosun işte çok ilginç bişe bende hiçbi zaman yazamam heralde diyodum ama yalnızlık mutsuzluk falan yazdırıyo insana..mutluyken pek yazmışlığım yok =)
  • fizban • 21 Haziran 2006 23:39 • #501720
    şarkı sözü değil ancak bestelerin alt yapısını hazırlarken genel olarak savaş-kahramanlık efsaneler ve hüzün ancak ardından gelen huzuru-umudu yakalamak isterim. genel olarak kasvetli yağmurlu havaları düşünürüm. öyle bir ortamda olduğumu hayal ederim. oldukça ilham veriyor. hem resim yaparken hemde müzik icra ederken...
  • melocum • 22 Haziran 2006 19:17 • #501742
    denemeye çalışıcam olmaz ama ben yazamam öyle bi yeteneyim yoktur benim ya:(((