Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

şarkı yazanlar şarkı yazarken neyi düşünüyorsunuzda yazıyorsunuz??

  • fizban • 21 Haziran 2006 23:39 • #501720
    şarkı sözü değil ancak bestelerin alt yapısını hazırlarken genel olarak savaş-kahramanlık efsaneler ve hüzün ancak ardından gelen huzuru-umudu yakalamak isterim. genel olarak kasvetli yağmurlu havaları düşünürüm. öyle bir ortamda olduğumu hayal ederim. oldukça ilham veriyor. hem resim yaparken hemde müzik icra ederken...
Bu konunun tüm mesajları