Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

şarkı yazanlar şarkı yazarken neyi düşünüyorsunuzda yazıyorsunuz??

  • NefesAL • 21 Haziran 2006 17:07 • #501675
    al bi tane yazim :)

    --yüreğin--
    seslen hadi içimdeki derin boşluğa
    yankılansın çığlıkların içimdeki boşlukta
    neden bu sessizlik? durma! haykırsana...
    hiç umursama anlat artık onlara
    sahnede yüzlerce ışığın arasında
    pişmanım yaptığım aptallığa
    nefretim ona ve sana...
    ben ağlasam da hiç umursama
    aldırma ne yaşadığına ne de yaşattığına
    yeniden sevgimle büyüsün yüreğin
    tekrar geri gelsin ellerin
    beni unutmak istediğinde
    alevlensin nefretim
    doğdu yine renksiz gün penceremde
    aradı gözlerim gözlerini güneşin alevinde
    yüzlerce kez sordum kendime
    neden bu tükenmez yalnızlığım diye
    işte cevap sensizliğimde...
    sevgimle büyüsün yüreğin
    yeter artık geri gelsin ellerin
    beni unutmak istediğinde
    alevlensin nefretim
Bu konunun tüm mesajları