Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

şarkı yazanlar şarkı yazarken neyi düşünüyorsunuzda yazıyorsunuz??

  • rubber soul • 23 Haziran 2006 19:20 • #501791
    Kendimden bilirim insan yaşadıklarının haricinde yazamaz.Yazsada başka birşeylere benziyor ve duvar kağıdı oluyor.
  • death_glory • 23 Haziran 2006 22:12 • #501797
    bahçelere kaz geldi
    oley ulan yaz geldi
    herif saçı uzatmış
    dövmeleri az geldi

    dallara kiraz geldi
    saçlara beyaz geldi
    yar alkolik olunca
    böbreğe siroz geldi

    pencereden at beni
    in altından dut beni
    yar saçını uzatmış
    sar saçına boğ beni

    kuyruk dötte salınandır
    bass parmakla çalınandır
    erkeklerin en güzeli
    uzun saçla dolanandır

    ben kendim bizzat metalci olduğum için hep metalci insanların tabiattaki ekosistemdeki populasyonda tutunamama sebepleri üzerine fesefik yorumlarımı katarak yazarım.
  • restricted • 23 Haziran 2006 22:54 • #501799
    evet.bencede.yaa ben ne zaman kalemi elime alsam en kötü yanım en berbat günlerim aklıma geliyor.bi tane mutlu '' şarkı sözü '' yazmadım şu güne kadar.ama mutluluğu iyi yaşadın mı onu da yazarsın.bi gün yaziim dedim..iğrenç oldu yani...o duyguyu yaşayıp alamadıktan sonra kağıda dökemiyorsunuz

    yaa bu yazılara noluyo böyle yaa türkçe yazıyoruz kafayı yiyor???
  • System666 • 23 Haziran 2006 23:05 • #501800
    Valla pek zor olmuyo. Kafa kıyak olunca kendiliğinden geliyor sözler. Ben genelde martıları düşünürüm bana ilham verirler.



    DaRKNeSS
  • ga ga • 24 Haziran 2006 00:05 • #501803
    lyric ne be
  • maddest_angel • 24 Haziran 2006 10:53 • #501832
    bende onu soracaktım ıyric ne demek yoksa iğrenç mi dedimek istedin??
  • restricted • 25 Haziran 2006 00:23 • #501880
    lyric=söz..şarkı sözü ..düzelttim pardon
  • Black Betty • 25 Haziran 2006 04:31 • #501895
    nasil yazamaz kardesiiimm, ben de yaziyorum ama sadece kendi yasadiklarimi degil :D duvar kagidi da olmuyor ayrica, önemli olan insanin yasanilanlari hissedebilmesi, sen yasarsin ya da bi sokak cocugunun yasadiklarini hissedersin, ama hissetmek önemli olan, yalan miiymm :D
  • maddest_angel • 25 Haziran 2006 11:47 • #501902
    sağol düzeltiğin için:))