Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

şarkı yazanlar şarkı yazarken neyi düşünüyorsunuzda yazıyorsunuz??

  • restricted • 23 Haziran 2006 22:54 • #501799
    evet.bencede.yaa ben ne zaman kalemi elime alsam en kötü yanım en berbat günlerim aklıma geliyor.bi tane mutlu '' şarkı sözü '' yazmadım şu güne kadar.ama mutluluğu iyi yaşadın mı onu da yazarsın.bi gün yaziim dedim..iğrenç oldu yani...o duyguyu yaşayıp alamadıktan sonra kağıda dökemiyorsunuz

    yaa bu yazılara noluyo böyle yaa türkçe yazıyoruz kafayı yiyor???
Bu konunun tüm mesajları