evet.bencede.yaa ben ne zaman kalemi elime alsam en kötü yanım en berbat günlerim aklıma geliyor.bi tane mutlu '' şarkı sözü '' yazmadım şu güne kadar.ama mutluluğu iyi yaşadın mı onu da yazarsın.bi gün yaziim dedim..iğrenç oldu yani...o duyguyu yaşayıp alamadıktan sonra kağıda dökemiyorsunuz
yaa bu yazılara noluyo böyle yaa türkçe yazıyoruz kafayı yiyor???