Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

şarkı yazanlar şarkı yazarken neyi düşünüyorsunuzda yazıyorsunuz??

  • karabasann88 • 21 Haziran 2006 19:48 • #501695
    kimsenin ben şiir yazıcam şarkı yazıcam diye oturupta bişey yazabileceğini sanmıyorum yazar ama ne kadar güzel olur bilemicem düşünmekle de pek bi alakası yok..öyle bi an geliyo yazıosun işte çok ilginç bişe bende hiçbi zaman yazamam heralde diyodum ama yalnızlık mutsuzluk falan yazdırıyo insana..mutluyken pek yazmışlığım yok =)
Bu konunun tüm mesajları