Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

geceleri uykuuszluk cekiyorum ne yapsam iyi gelir .?bi yardım ltfn

  • nefretimsin • 25 Haziran 2006 22:33 • #501985
    uyuma sen de.. neden uyumak için çaba harcıyosun ki.. bende gece hiç uyumuyorum ama keyfimden=)) sabahlamak güzel oluyo.. keyfini çıkar.. bi süre sonra kendiliğinden uyursun zaten=) yorma kafanı:))
Bu konunun tüm mesajları