Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

geceleri uykuuszluk cekiyorum ne yapsam iyi gelir .?bi yardım ltfn

  • lifeishard • 25 Haziran 2006 16:30 • #501967
    bi çare bulamadım.malesef:(
  • maddest_angel • 25 Haziran 2006 16:38 • #501968
    müzik dinlerken uyumaya çalış ya da biri ninni söylesin:P psikolağa git yani ne diyem ki??benim öyle bi problemim yok ya hayattında bazı problemlr falan mı? bende burda güzin abla gibi konuşuyorum:))
  • lifeishard • 25 Haziran 2006 16:49 • #501969
    ninnmi:)) valla denerim.bi psikolg şart ama heralde ya haklısın bu aralar yıprandım biraz... neyse sagol maddest
  • maddest_angel • 25 Haziran 2006 16:55 • #501970
    ninniyi kim söyleyecek??
  • nefretimsin • 25 Haziran 2006 22:33 • #501985
    uyuma sen de.. neden uyumak için çaba harcıyosun ki.. bende gece hiç uyumuyorum ama keyfimden=)) sabahlamak güzel oluyo.. keyfini çıkar.. bi süre sonra kendiliğinden uyursun zaten=) yorma kafanı:))
  • karayansima • 25 Haziran 2006 23:32 • #501986
    bol bol yoğurt ye:))
  • NefesAL • 25 Haziran 2006 23:37 • #501987
    flash tv seyret.
  • nefretimsin • 26 Haziran 2006 00:12 • #501990
    evet bol bol yoğurt yesin=) hem de bol sarımsaklı:PpP puhha
  • rickenbacker • 26 Haziran 2006 01:33 • #501994
    Wait for sleep dinle :)
  • death_glory • 26 Haziran 2006 02:20 • #502008
    yovurt ye yovurt laktik asit fermantasyonu neyim yaparsın uykun geliverir.