müzik dinlerken uyumaya çalış ya da biri ninni söylesin:P psikolağa git yani ne diyem ki??benim öyle bi problemim yok ya hayattında bazı problemlr falan mı? bende burda güzin abla gibi konuşuyorum:))
uyuma sen de.. neden uyumak için çaba harcıyosun ki.. bende gece hiç uyumuyorum ama keyfimden=)) sabahlamak güzel oluyo.. keyfini çıkar.. bi süre sonra kendiliğinden uyursun zaten=) yorma kafanı:))