Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

geceleri uykuuszluk cekiyorum ne yapsam iyi gelir .?bi yardım ltfn

  • System666 • 26 Haziran 2006 02:34 • #502011
    Yav şimdi illa söyleteceksiniz adamı mesajda silinecek sonra.

    Anladın abicim sen onu..



    DaRKNeSS
  • best of beso • 26 Haziran 2006 12:37 • #502025
    pardon ama bunun müzikle ne alakası var ben pek anlıyamadım kusura bakmayın
  • rapture • 26 Haziran 2006 12:52 • #502026
    harbi ya müzikle ilgili birşeyler yazsan iyi olur
  • pesimist • 26 Haziran 2006 12:58 • #502027
    best of beso
    26 Haziran 2006 Pazartesi / 12:37
    pardon ama bunun müzikle ne alakası var ben pek anlıyamadım kusura bakmayın


    bravo bravo bravoooo

    tebrikler best of beso
    aslında bu başlık tamamen bir test aracı olarak sistemimiz tarafından uydurulmuş saçma sapan bir başlık...
    ve de bu cevabı verecek ilk garaj üyesine süpriz hediyeler vermek için yapılmış bir test.
    bu saçma sapan başlığa beklediğimiz cevabı vererek büyük ödüle hak kazandınız tebrikler.
    büyük ödül gittigidiyor.com da açık arttırma ile satılan bilkent üniversiteli kzıın donu...


    saygılarımla
    pesimist
  • best of beso • 27 Haziran 2006 21:42 • #502278
    sağolasın pesmist:) kırmızı olsun lüften bekliyorum ama gelmedi hala

    saygılarımla
    best of beso
  • changes • 27 Haziran 2006 23:39 • #502286
    :) evet gerçekten güzel bi konu :p bu yaşa kadar nasıl uyuduysan şimdide öyle yap..insan yatınca pek çok şey düşünür bırak beynin biraz fırtına yapsın zaten yorgun düşer uyuya kalırsın :))