Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

geceleri uykuuszluk cekiyorum ne yapsam iyi gelir .?bi yardım ltfn

  • changes • 27 Haziran 2006 23:39 • #502286
    :) evet gerçekten güzel bi konu :p bu yaşa kadar nasıl uyuduysan şimdide öyle yap..insan yatınca pek çok şey düşünür bırak beynin biraz fırtına yapsın zaten yorgun düşer uyuya kalırsın :))
Bu konunun tüm mesajları