Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İsmayil YK Fanları nerdesiniz!!

  • rock in rio • 29 Haziran 2006 18:03 • #502558
    ismail yk mı ya ben o adamın müziğinden hiçbişi anlamıyorum sadece şappur şupur yalamk gibi böyle basit kelimelrle şarkı yapıyor müzik zaten iyi değil back vokalde iki tane kız ye beni öp beni diyor bu ne ya
Bu konunun tüm mesajları