-
İsmayiL YK ve CanKan fanları nerelerdesiniz?!?
Gelin bu topicte birleşelim.
öLümüne İsmayiL YK
DaRKNeSS
-
ismail yk süper ama cankan efsanesi ondan dahadahadaha süper..
-
bu günleri de görücek miydik, sonunda garaj zincirlerini kırdı. arkadaşlar ben sıkıldım artık bu metalci muhabbetinden, elbette metalciyiz hepimiz ben 6 yaşımdan beri slipknot hayranıyım ama sırf metal dinlemek yanlış bence, insan bence her çeşit müziği dinlemeli. bence ismail yk'yla hep dalga geçilir ama kendine özgü bi sesi var ve kendi dalında çok başarılı ben takdir ediyorum kendini.
-
tomakinleri tek geçerim :D
of ya müzik ne hale gelmiş :)
-
sana katılıyorum nesefal
-
müzik bi hale gelmedi,o,hale gelen şey adamların yaptıkları tanımsız bi curcuna..
bunlara bakıp müzik ne hale geldi demek hoş değil,diğer tarafta bi sürü sağlam gurup albüm çıkartıp dururken :)
-
haklısın yanlış söyledim :)
o zaman şöyle diyelim.milletin dilinde müziğin anlamı ne kadar da küçüldü...(çünkü onun müzik olduğunu savunanlar var)
oldu mu? :P
-
ismail yk mı ya ben o adamın müziğinden hiçbişi anlamıyorum sadece şappur şupur yalamk gibi böyle basit kelimelrle şarkı yapıyor müzik zaten iyi değil back vokalde iki tane kız ye beni öp beni diyor bu ne ya
-
evvet bu sefer daha güzel oldu:))
-
oldu dimi? :)