Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İsmayil YK Fanları nerdesiniz!!

  • System666 • 26 Haziran 2006 02:32 • #502010
    İsmayiL YK ve CanKan fanları nerelerdesiniz?!?
    Gelin bu topicte birleşelim.


    öLümüne İsmayiL YK


    DaRKNeSS
  • Anthrax34 • 29 Haziran 2006 03:19 • #502475
    ismail yk süper ama cankan efsanesi ondan dahadahadaha süper..
  • death_glory • 29 Haziran 2006 13:33 • #502500
    bu günleri de görücek miydik, sonunda garaj zincirlerini kırdı. arkadaşlar ben sıkıldım artık bu metalci muhabbetinden, elbette metalciyiz hepimiz ben 6 yaşımdan beri slipknot hayranıyım ama sırf metal dinlemek yanlış bence, insan bence her çeşit müziği dinlemeli. bence ismail yk'yla hep dalga geçilir ama kendine özgü bi sesi var ve kendi dalında çok başarılı ben takdir ediyorum kendini.
  • NefesAL • 29 Haziran 2006 16:52 • #502545
    tomakinleri tek geçerim :D
    of ya müzik ne hale gelmiş :)
  • maddest_angel • 29 Haziran 2006 16:56 • #502546
    sana katılıyorum nesefal
  • ibanetze • 29 Haziran 2006 17:38 • #502552
    müzik bi hale gelmedi,o,hale gelen şey adamların yaptıkları tanımsız bi curcuna..


    bunlara bakıp müzik ne hale geldi demek hoş değil,diğer tarafta bi sürü sağlam gurup albüm çıkartıp dururken :)
  • NefesAL • 29 Haziran 2006 17:49 • #502555
    haklısın yanlış söyledim :)
    o zaman şöyle diyelim.milletin dilinde müziğin anlamı ne kadar da küçüldü...(çünkü onun müzik olduğunu savunanlar var)
    oldu mu? :P
  • rock in rio • 29 Haziran 2006 18:03 • #502558
    ismail yk mı ya ben o adamın müziğinden hiçbişi anlamıyorum sadece şappur şupur yalamk gibi böyle basit kelimelrle şarkı yapıyor müzik zaten iyi değil back vokalde iki tane kız ye beni öp beni diyor bu ne ya
  • maddest_angel • 29 Haziran 2006 18:03 • #502559
    evvet bu sefer daha güzel oldu:))
  • NefesAL • 29 Haziran 2006 18:18 • #502565
    oldu dimi? :)