-
ona buna küftermişsin farketmez ceza'ya dokunma sevmesen de dokunma
-
bekçi benim yorumlarımı sileceğine sana baksın sen bir rock'coke!a gidene de ceza size ne dedi? diye ben de sana ne demişse onu söylmek isterdim!!!!!
-
vallah bende cok dertliyim bekci benim yorumlarimida siliyor kötü birsey yazmadima ramen hadi neyse ismail yk dan nefret edioyrum yolda görsem ahh ahhh neler yaparim haa birde bugün tvde duydum o allah belani versin klibindeki arabayi cürük birsey alfa romeo yu orda baya patakliyor camlari filan kiriyor iste 50.000 dollara satmak istiyormus fanlarina o parayida böbrek vakfina bagislicakmis ne kadar iyi birisi dimi muahahhahahah (kendi cebine atar eminimki adam dagdan inmis sehire salagi
-
tapıyorum kendisine.. internete giriş sayfam
www.bombabomba.com nuhahaha
-
dagdan inmiş şehire salagı da ne????????????
-
ismail YK hala dağda bence doğal ortamından kopsa öyle geri şarkılar yapmaz:)
-
nerde olsan laf yetistriosn
-
ben mi ismail yk fanı mısın yoksa?
-
ya bırakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk:)
-
yaa öyle deme onuda Allah yarattı:)