Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İsmayil YK Fanları nerdesiniz!!

  • lena avrıl • 29 Temmuz 2006 19:44 • #507335
    ona buna küftermişsin farketmez ceza'ya dokunma sevmesen de dokunma
  • lena avrıl • 29 Temmuz 2006 23:03 • #507380
    bekçi benim yorumlarımı sileceğine sana baksın sen bir rock'coke!a gidene de ceza size ne dedi? diye ben de sana ne demişse onu söylmek isterdim!!!!!
  • rockci_kiz • 29 Temmuz 2006 23:23 • #507383
    vallah bende cok dertliyim bekci benim yorumlarimida siliyor kötü birsey yazmadima ramen hadi neyse ismail yk dan nefret edioyrum yolda görsem ahh ahhh neler yaparim haa birde bugün tvde duydum o allah belani versin klibindeki arabayi cürük birsey alfa romeo yu orda baya patakliyor camlari filan kiriyor iste 50.000 dollara satmak istiyormus fanlarina o parayida böbrek vakfina bagislicakmis ne kadar iyi birisi dimi muahahhahahah (kendi cebine atar eminimki adam dagdan inmis sehire salagi
  • kittie14 • 30 Temmuz 2006 01:19 • #507426
    tapıyorum kendisine.. internete giriş sayfam
    www.bombabomba.com nuhahaha
  • BRIAN FELIX • 30 Temmuz 2006 17:43 • #507532
    dagdan inmiş şehire salagı da ne????????????
  • lena avrıl • 30 Temmuz 2006 17:45 • #507533
    ismail YK hala dağda bence doğal ortamından kopsa öyle geri şarkılar yapmaz:)
  • BRIAN FELIX • 30 Temmuz 2006 18:16 • #507542
    nerde olsan laf yetistriosn
  • lena avrıl • 30 Temmuz 2006 18:17 • #507543
    ben mi ismail yk fanı mısın yoksa?
  • BRIAN FELIX • 30 Temmuz 2006 18:18 • #507545
    ya bırakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk:)
  • lena avrıl • 30 Temmuz 2006 18:27 • #507549
    yaa öyle deme onuda Allah yarattı:)